*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



mandag 25. oktober 2010

Her kommer bildeoppskrift på staffelikort med forklaring til slutt






















Starter med et standard brettekort 15x15. Den øverste delen brettes deretter innover i 2 som på bildet. Deretter skjærer man ut et 15x15 ark som skal være forsiden på kortet. Dette limer man på den delen som er brettet (se bilde), slik at halve delen har støtte. Deretter pynter man som man vil. Lykke til:)










6 kommentarer:

  1. Her var det jammen meg mye fint altså!!
    Tror jeg skal prøve meg på et sånn staffelikort en dag jeg også!
    Når jeg får tid..hehe

    SvarSlett
  2. :) Så kjekt. Ja det er gøy å lage. Denne jeg har lagt ut er vel den enkleste varianten

    SvarSlett
  3. Denne var kjekk og ha! Tror jeg må prøve meg på et slikt kort en kveld :)

    SvarSlett
  4. Håper bildeforklaringen min får flere til å prøve. Er et kjempekjekt kort á lage:)

    SvarSlett
  5. Så mange fine:) slik må jeg prøve nå å:):)

    SvarSlett
  6. F*ckin’ awesome things here. I’m very glad to see your article. Thanks a lot and i'm looking forward to contact you. Will you please drop me a mail?

    SvarSlett