*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



mandag 30. januar 2012

Scrappehuset feirer 300 000 gjester med bloggcandy

Scrappehuset har passert 300 000 gjester på siden sin og feirer dette med følgercandy!! 2 heldige vinnere stikker av med: Et helt årsabonnement på Ett trykk - verdi 600,- - og den andre får en stempelplate!! :)Er ikke dette en knallflotte premier så vet ikke jeg;) Jeg tenker iallefall å prøve lykken;)

Om jeg vinner stempelplate fra Ett trykk så ønsker jeg meg nr 28b
Har så lite mannfolk stempler, at det må spes på i samlingen min;)

 Det jeg liker så godt med Scrappehuset er all den nye flotte inspirasjonen de kommer med. Spennende å lære om nye teknikker og så er de flinke til å velge ut gjestedesignere for å inspirere også!! Allsidig og flott scrappeblogg;)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselige ord!! de varmet!
    Og takk for at du ble med på candyen vår!
    Lykke til!

    SvarSlett