*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



mandag 29. september 2014

Fargeleggingspost/Colouringpost today

Jeg har en kort liten post idag. Jeg fargelegger for en av Donna-Maries fargeleggingsgrupper på facebook og skal med dette prøve å inspirere dere som fargelegger med promarkere til å få lyst til å lære og delta enda mere med dette.

I've a short post today. I am colouring for one of Donna-Marie's colouring groups on facebook and am going to encourage you and inspire those of you  that colour with promarkers to want to learn and participate even more within this group.

Gruppen jeg designer for heter Donna-Marie's Cards & Promarker tutorials og her er dette jeg har fargelagt som første inspirasjon.

The group I am designing for is called Donna-Marie's Cards & Promarker tutorials and this is what I've coloured up as my first inspiration.

Crafty Honey's Scissors

Listen med promarkere jeg har brukt/My list of promarkers:

Hud/Skin: tan, dusky pink, blush, baby pink, almond

Eyes: sky blue, powder blue

Lips: orchid

Hair: cinnamon, caramel. tan, putty 

Pants: china blue, cornflower, blue pearl

Belt: ametyst, lilac, lavender

Shoes: black, ice grey 5, ice grey 4

Top:ametyst, lilac, lavender

Heart: purple, orchid

Shadow: Cool grey 1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar