*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



lørdag 20. august 2016

Say it with flowers for Barnemix

Looking for my DT project for  Conie Fong? Please click here
For min Conie Fong inspirasjon? Klikk her

Tid for min andre bloggpost idag og et litt forsinket innlegg for Barnemix.
Time for my second blogpost today and a little late post for Barnemix

Her er min inspirasjon med dette nydelige motivet Owl Spirit fra Aurora Wings. Temaet denne gangen er Si det med blomster.


og litt nærmere;

Mine detaljer:
hvit bazill
Mønsterark fra Pion
Blomster fra WOC og Kort & Godt
Diecuts: Go Kreate, Die Namics, Magnolia, Cheery Lynn
Blonde fra Live and Love crafts
vintage photo D.I
Tekst fra Whimsy stamps
Perler fra stash

Owl Spirit er fargelagt med følgende promarkers: tan, dusky pink, blush, baby pink, almond, cinnamon, caramel, putty, cobalt blue, powder blue, dusky rose, bluebell, lavender, lilac,ice grey 3,2,1, antique pink, salmon, forest green, bright green og april shower.

Nå håper jeg du er inspirert til å ta en kikk i bloggen for å se de nydelige bidragene til mine lagkamerater. 

Colour Crazy Craft: AG
Broken Fairy: AG
A Gem of a challenge: Summer fun
Paradise of stamps: AG
Crafty Calendar: Summer fun


1 kommentar:

  1. Gorgeous card, I love the image, owls are my favourite bird. Thanks for joining in this months Summer Fun challenge over at Crafty Calendar. Don't forget to become a follower of our blog of you're not already.
    Hugs
    Bev x

    SvarSlett